A les festes de Nadal promogudes per les entitats i plataformes de les barriades haurà una “DMD-Disco mòbil Dinamo” gràcies a la col·laboració del servei Dinamo que depèn de l’Àrea d’Igualtat, Joventut i Drets Cívics de l’Ajuntament de Palma.
#DMD-Disco mòbil Dinamo és una iniciativa d’oci saludable del Servei de Dinamització Jove Dinamo que es durà a terme a totes les festes de Nadal promogudes per les entitats de les barriades de Palma. Aquesta iniciativa que simula una pre-nit vella pretén mobilitzar a la joventut de Palma a les festes de les barriades per tal que coneguin el teixit social i l’oferta d’activitats lúdiques i educatives que s’organitzen des de l’àrea de Joventut de l’Ajuntament de Palma.
Aquestes són les aturades previstes que farà la #DMD-Disco Mòbil Dinamo pels barris de Palma.
- EL TERRENO: Divendres 16 de desembre de 18 a 20 h a la pl. Remígia Caubet (c. Joan Miró, 65).
- CAMP REDÓ: Divendres 16 de desembre de 18 a 20 h en el Mercat de Camp Redó.
- CAN PASTILLA: Dissabte 17 de desembre de 18 a 20 h a la pl Pius IX.
- BONS AIRES: Dissabte 17 de desembre de 11 a 13 h a la pl Santa Pagesa.
- LA SOLEDAT: Dimarts 20 de desembre de 17 a 19 h en el casal de barri Can Ribes.
- SINDICAT: Dimarts 20 de desembre de 17 a 20 h en el centre social Flassaders.
- SON GIBERT-EL VIVERO: Dimecres 21 de desembre de 18 a 20 h en el parc de Son Gibert.
- IES RAMÓN LLULL- IES JOAN ALCOVER: Dimecres 21 de desembre de 10 a 11.30 h a la plaça del Tub.
- IES JUNÍPER SERRA: Dimecres 21 de desembre de 10.30 a 11.30 h en el pati del centre.
- SON CLADERA: Dijous 22 de desembre de 17 a 19h a la pl de l’Església.
Per més informació, contactau amb els i les dinamitzadores del Servei Dinamo de la barriada o directament al tel 971 420977, whatsapp 630 877 610 o equipdinamo@gmail.com