Això no s’atura i després de les dues exitoses primeres sessions, arriba una nova jornada de l’Street Music Palma 2020 aquest dimecres dia 26 d’agost a partir de les 19 h.
L’activitat serà de nou al Parc de la Mar (Dalt Murada). Veure MAPA.
En aquesta ocasió serà el torn dels artistes Luky, Maribel Mayans, Norai i Maria Amengual.

L’activitat va dirigida a joves d’entre 14 i 30 anys. Si voleu assistir com a públic us heu d’inscriure en aquest FORMULARI D’INSCRIPCIÓ, ja que tenim places limitades.
Recordar-vos a més, si encara no heu tingut l’oportunitat de veure-la, que seguirem comptant amb l’exposició “Rompem mites, no amaguis la teva passió!”, una exposició emmarcada dins el marc del Dia Internacional de la Joventut on us mostrarem molts grups i colles de joves col·laboradors del nostre Servei. #Youthday2020 #Diadelajoventut2020
Aquí teniu als joves participants d’aquesta setmana convidant-vos a participar de l’Street Music Palma. Esperem que ho gaudiu! #Streetmusicpalma2020