El passat divendres 27 de març va tenir lloc, al Casal de Barri de la Calatrava, la primera trobada oberta dirigida a joves interessats/ades a formar part d’una iniciativa artística intercultural impulsada des del servei.
Tot i que l’assistència va ser reduïda, la trobada es va desenvolupar en un ambient proper i enriquidor. A més, varis joves més que no varen poder venir, varen mostrar interès en el projecte, fet que evidencia el potencial de la proposta.
Durant la sessió, Florencia, la jove impulsora del projecte, va compartir amb els assistents l’origen de la seva idea i la voluntat de crear un espai on els i les joves puguin expressar i compartir les seves arrels culturals a través de l’art. La proposta es planteja com una oportunitat per a visibilitzar la diversitat cultural des d’una mirada creativa i participativa.
La trobada també va incloure un espai de diàleg i intercanvi, on els participants varen començar a compartir referències culturals pròpies. En aquest sentit, es varen posar sobre la taula cultures com la guaraní i la boliviana, destacant elements com les cholitas, com a expressió d’identitat i forma de vida, amb la qual cosa es generà un primer punt de connexió amb el futur desenvolupament del projecte. Aquest primer encontre ha servit com a punt de partida per a començar a donar forma a la iniciativa, però el grup encara està obert a noves incorporacions.
Encara ets a temps de participar-hi!
Si tens entre 16 i 30 anys, t’interessa l’art i vols compartir la teva cultura a través de la creativitat, pots formar part d’aquest projecte.
Terme per a sumar-s’hi: dimarts 7 d’abril.
Des de Dinamo continuam cercant joves amb ganes de crear, expressar-se i formar part d’un procés col·lectiu que posi en valor la diversitat cultural.
#trobadadejovesartistes #art #comunitatjove #muntathotu #dinamodesde2007 #joves #palma

