Darreres notícies

El grup Kansad prepara un nou #Muntathotu musical

El grup de musica Kansad vol crear un esdeveniment únic que reunirà quatre bandes, els mateixos Kansad, juntament amb els grups Abyss, Kamiza i Secondphone.

Aquesta activitat rebrà el nom de GREEN NAP i es durà a terme el pròxim dissabte 31 de maig a la plaça de Pau Casals, al barri de Santa Catalina.

El grup Kansad, el formen 4 joves músics (Adri, Ainhoa, Nehuen i Xabi). Totes elles i ells duen dedicant-se a la música gairebé des de la seva infantesa i es varen constituir com a grup ara fa dos anys. Tenen un estil de música alternatiu i divers, amb cançons de pop i rock, entre d’altres estils musicals.

A més de les actuacions dels grups abans esmentats, aquest projecte vol combinar música en viu amb una exposició d’art gràfic i plàstic a càrrec dels i les joves artistes Davinia Lucas, Dewi Ware, Magui i Hanadrawings, que compartiran la seva visió sobre la joventut amb art en directe.

A més, volen comptar amb tallers creatius com el de creació de totebags i xapes personalitzades amb els logos de les bandes participants, que permet que el públic sigui part activa de l’esdeveniment.

L’esdeveniment cerca ser una celebració de la creativitat jove, amb un ambient interactiu i participatiu, on els assistents no sols gaudeixin de la música sinó que també puguin crear i emportar-se un record únic. Els joves volen crear una jornada plena d’art i col·laboració, i demostrar així com la música i les arts es fusionen per a donar lloc a una experiència única.

El context també destaca una clara aposta per la col·laboració i la fusió de disciplines artístiques com la música, les arts plàstiques i les manualitats, creant una plataforma on diversos tipus d’art es poden expressar i combinar. L’objectiu és generar un espai on els joves poden explorar i compartir les seves idees, i produir una experiència única que reforça el vincle entre els participants i l’art que els envolta.

El passat dissabte 5 d’abril es va celebrar la primera trobada amb els i les joves creadors i col·laboradors de l’activitat al Casal de Barri de l’Escorxador, on totes i tots els participants es mostraren entusiasmats per aquest esdeveniment que estan organitzant.

Si voleu saber més sobre com va evolucionant el Green Nap, seguiu aquest web o les nostres xarxes socials i no us ho perdreu.

#muntathotu #música #arts #joves #palma

Comparteix la notícia!

WhatsApp